divendres, 1 de març del 2013

Els millors blogs de 4rt

En aquest article he votat a 4 blogs, 2 blogs de la meva classe, i dos blogs de l'altra.

El blog amb la posició numero 1 és el del Xavier Farran, que parla sobre el hobby de les motos i tot aquest món del motor.
L'he escollit com el millor perque jo també tinc moto i el meu pare un quad, i m'encanta anar amb moto, cada cap de setmana hi vaig, es el meu segon hobby !
Si voleu donar-li una ullada cliqueu aquí.




Seguidament amb segona posició, és el blog del Blai que tracta sobre la granja i l'agricultura. 
He triat aquest blog perquè és un hobby casi igual que el meu, sinó fos perquè ell tracta amb animals i jo no.
Doneu una ullada al seu blog perquè el seu hobby el té molt ben detallat i explicat.





A la tercera posició s'hi troba el blog del Robert, un blog que parla sobre els videojocs.
He triat aquest blog perquè m'agrado bastant el mon dels videojocs, jo mateix soc un aficionat a aquests jocs. També m'agradat bastant la plantilla que té,  és un blog molt complert, i els articles estan molt ben fets i detallats, gracies a aixo e pogut aprendre unes quantes coses. Aquí us deixo l'enllaç del blog.




Bueno i finalment a la quarta posició us deixo el blog del Tonet, que va sobre el running.
He triat aquest blog perque el running és un esport molt saludable i que pràctica molta gent, també he trobat molt vistosa la plantilla, amb uns colors molt llampants. Graciés als articles tan ben detallat que ha fet he apres moltes coses noves sobre aquest esport. Aquí us deixo l'enllaç.






0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada